kindacanonoverwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny ting 1 - Angela

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:13 am

Moira stod i sir laboratorium i Oasis og aflæste nogle målingger hun havde igangsat den forrige aften. Det havde indtil videre været en behagelig, rolig dag ude afbrydelser. En af ulemperne ved hendes minister titel, var at hun ustandseligt skulle tage sig af andre folks sager. Det kunne blive frustrerende.

Hun var iklædt sin praktiske hvide kittel i stedet for hendes mere oficielle påklædning. Det var mest til særlige lejligheder og cermonier at hun brugte den. En del af hende håbede også at rigtig arbejdstøj ville signalere at hun var for travl til at tage sig af folks ærinder og problemer .. det var svært at sige om det virkede.
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:16 am

Angela åbnede døren til Moiras laboratorium og så sig omkring. "Hej Moira" hilste hun imens hun gik forbi hende, og hen til der hvor Moira havde sit ekstra udstyr "jeg kan ikke finde mit mikroskop, jeg ved ikke hvor folk har fundet på at placere det, men ved mit bord er det i hvert fald ikke... er det i orden jeg låner dit? Jeg kan have det tilbage til dig i morgen" sagde hun, imens hun var gået igang med at finde ting frem...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:20 am

Moira så chokeret på kvinden, der så casually var gået ind på hendes område. Hun blinkede og så på hende igen .. jo .. det var virkelig. Hun rynkede brynene, så vidt hun huskede havde de ikke været på venskabelig fod sidst de sås, for 6 år siden.

"Dr. Ziegler?" sagde hun spørgende og rømmede sig lidt. ".. I was not awere you were in town"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:22 am

Angela blinkede med øjnene og så undrende på Moira "ikke?" spurgte hun og tog hendes mikroskop og gik over forbi hende "hvor troede du jeg skulle hen?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:26 am

Moira hævede et øjenbryn af kvinden. "Last I heard you were in Egypt. Will you put that back"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:28 am

"Egypt?" Angela så undrende på hende og gik hen til hende. Hun satte kort mikroskopet ned og lagde en hånd på Moiras pande "are you feeling alright? Have you eaten yet? You know you have to eat when you're working the long days.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:33 am

Det gav et sæt i Moira, da Angela pludselig var meget tæt på og rørte hende. Før hun registrerede mere, havde hub trukket sig væk. Hun blinkede og samlede sig. "What's the meaning of this?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:34 am

"Moira?" Angela så bekymret på hende.. "hey, kom, sæt dig ned" hun tog blidt fat om hendes arm og sådan.. forsøgte at guide hende mod en stol!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:39 am

Moira rynkede brynene og trak armen til sig. ".. what is this? Some kind of trick?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:42 am

"Trick?" mumlede Angela forvirret "Moira, what is with you.." hun så nu mere bekymret på Moira..

Angela var forretsten klædt i kittel og bar en ring Very Happy .. for Angela var gift!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:45 am

Moira rynkede brynene og så.mistroisk på hende. "What is it with me? You are in my lab trying to take my equipment". Hun rynkede brynene lidt af ringen ... Det havde hun ikke hørt om
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:48 am

Angela så på hende ".. jeg ville bare låne det" sagde hun tøvende..
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 11:51 am

Moira hævede et øjenbryn. "Aha ... what possesed you to make you do that?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 12:38 pm

Angela rrynkede brynene lidt "ja, som sagt mangler mit eget.." hun sukkede svagt og kyssede hende på kinden "jeg henter dig en kop te"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 12:45 pm

Moira spærrede øjnene op og mærkede til sin forfærdelse at hun rødmede .. Hvad foregik der? Hun så chokeret mod kvinden og forventede at få en eller anden form for forklaring
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:02 pm

Angela gik ud og lavede Moira en kop af Moiras yndlings te!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:09 pm

Moira rynkede brynene og så forvirret efter hende ... drømte hun?
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:16 pm

Angela kom tilbage lidt efter med te og smilede til hende "her.. Hvornår spiste du sidst?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:28 pm

Moira så mistroisk på teen. "Jeg har svært ved at se, hvordan den information kommer dig ved, dr. Ziegler"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:33 pm

Angela hævede et øjenbryn og tog et skridt tilbage så hun rigtigt kunne se hende "er du vred på mig?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 1:47 pm

Moira blinkede og hævede et øjenbryn. "If my memory serves me right, you are mad at me"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 2:02 pm

"Oh?" Angela rynkede brynene.. og prøvede at huske at de skulle have skændes.. havde hun glemt noget..? "Er det det der er galt? Du tror jeg er vred på dig og nu må jeg ikke låne dit mikroskop?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 2:44 pm

Moira så lidt fornærmet på hende. "Hvad der er galt er at du kommer spadserende ind på mit laboratorium som om du ejer det. Hvad foregår her?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Kaldenavn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 16 år
Antal indlæg : 5132
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 2:50 pm

Angela sukkede svagt og så lidt på hende "I don't know what with you today.." sagde hun "fint, hvis du vil være sådan. Jeg er i mit laboratorium hvis du har lyst til at forklare hvorfor du opføre dig sådan." fnøs hun og vendte om på hælen.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Kaldenavn : Moira
Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 17
Antal indlæg : 5067
Join date : 02/07/18

Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitimeTirs Okt 02, 2018 2:52 pm

Moira rynkede brynene og så forvirret på hende. "Dit laboratorium? Er dette stunt en måde at informere mig om at du har fået et embede her?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny ting 1 - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ting 1 - Angela   Ny ting 1 - Angela Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny ting 1 - Angela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 21Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste
 Lignende emner
-
» Filmaften - Angela
» Studydate - Angela
» Date! - Angela
» .. slået op, huh? - Angela
» date - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
kindacanonoverwatch :: Enkelte plot! :: Moicy-
Gå til: